Monday, January 1, 2018

බූන්දි අවුරුදු සුබ පැතුම්

Share it Please
බූන්දි අවුරුදු සුබ පැතුම් - http://www.boondi.lk/article.php?ArtID=5255

[සරදගේ ලියුං හැකින්ස්]- රට කොරන මහත්තුරු- පතති කිරි උතුරනා අවුරුදු!



අලුත් අවුරුද්දේ උදේ පාන්දර ගෙදර ලියුම් පෙට්ටිය ඇරල බලනකොටයි මං දැක්කෙ, රටේ ලොකු ලොකු උන්නැහේලා මට අලුත් අවුරුදු සුබ පැතුම් පණිවිඩ එවලා. ඕං මෙදා සැරේ එයින් දෙක තුනක් ලීක් කොරන්ඩයි මං කල්පනා කෙරුවෙ....

**********

හිතවත් මහත්මයාණෙනි,

රටේ යහපාලනය ඇති කරන වැඩකටයුතු හින්ද පහුගිය කාලේ ඔබතුමන්ල එක්ක කථා කරන්ඩවත් ඉඩක් උනේ නෑ. රටේ ජනාධිපති කිවුවම සුවල්ප රාජකාරිද? මොන දහං ගැටේ හරි දාල හිටං මේ උරචක්කර මාල ජනාධිපතිකොම ආරක්ෂා කරගන්ඩත් එපැයි.

මේ අවුරුද්දෙ ඉඳලා නං යහපාලනය හරියටම කරගෙන යන්න වැඩ කටයුතු සුදානම් කරලයි තියෙන්නේ. හොරු අල්ලන්න හදන කොටම අලුත් හොරු මතු වෙනව - පරණ හොරු අලුත් වෙනවා. අර කථාවක් තියෙන්නේ විසෙන් විස නසනව කියල ඒවගේ හොරුන්ගෙන් හොරු නැති කරන්ඩයි මං හදන්නේ.

මං දන්නව ඔබතුමන්ලට ටිකක් හිතට කරදර ඇති හරි හමන් විදිහට අවුරුද්ද සමරන්ඩ විදිහක් නෑ බඩු මිල අහස උසට නැගල තියෙන නිසා. හිත කලබල කරගන්න කාරී නෑ... කන්ඩ බොන්ඩ නැතත් අපි ලෝකයම දිනලානේ ඉන්නේ... මං පහුණු දවසක එංගලන්තෙට ගියාම මහා රැජින ඇවිල්ල හිටං මාව බදාගෙන පිලිගත්තා. ඇයි එතකොට ඇමරිකාවේ ට්‍රම්ප්ස්.... මිනිහ මාව වයිට් හවුස් එකට එක්කරන් ගියේ වඩාගෙන වගේ....

ඉතිං මහත්තයෝ, සල්ලි ප්‍රශ්න එනකොට මේවා ගැන හිතල සතුටු වෙන්න.
තමුන්නාන්සෙට සුබ අලුත් අවුරුද්දක්! .

මිට,
ඔබේ සදාදර,
MY3

**********

මා ප්‍රිය රට වැසිය,

සුබ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා! මොන කරුමයක්ද මං දන්නේ නෑ මම හිටපු ජනාධිපති කියල මට හිතෙන්නෙම නෑනේ. ඔය මහත්තුරු ගැන හිතනකොට මට කල්පනා වෙන්නෙම මං තවමත් ජනාධිපති කියලයි. ඒත් රජ පැටවු වගේ මාරාන්තික සෙල්ලම් දදා හිටපු මගේ ළමයි ගස් ගල් ගානේ රස්තියාදු වෙනව දකිනකොට තමයි මට මතක් වෙන්නෙ මං දැං රජා නෙමෙයි කියල.

මං දන්නව ඔය මහත්තුරුත් ඉන්නේ දුකෙන් කියල. දැන් ඉතිං කිසිම ජොලියක් නෑනේ ඔය මහත්තුරුන්ට. ඒ කාලේ නම් කොහොමද, මාසෙට එක ගානේ උත්සව තියනවා. උත්සව නැතිනම් මොනාහරි කසිලි බිසිලි මර්ඩර් හරි තියනවනේ කථා කර කර ඉන්න. ඊළගට මගේ ළමයි, යාළුවෝ සෙල්ලම් කරන හැටි, බලන් ඉදිද්දී දියුණු වෙන හැටි බල බලා සතුටෙන් ඉන්න තිබ්බනේ ඒ කාලේ.

කමක් නෑ මහත්තයෝ.... ගිය දේ ගියාවේ. මං කැට තියල කියන්නං මේ අවුරුද්දේ වෙසක් පෝයට කලිං ඔය මහත්වරුන්ට ආපහු විනෝදයෙන් ඉන්න කාලයක් හදල දෙන්නම්. එතකං අමාරුවෙන් හරි ජිවිතේ ගැටගහගෙන ඉන්න. මගේ වෙලාවට අද ඉන්න උං ගේම් දෙක තුනක් දීල කොලේ ටිකක් ඉරා ගත්තේ. තව මර්ඩර් එකක් දෙකක් ගියානම් උන්ගේ ඉත්තොයි මගේ ඉත්තොයි එක සමානයි. ඊට පස්සේ ඔය රට ජාතිය ගැන එහෙම පපුව අතට අරගෙන කථා කරපු ගමන් වැඩේ ගොඩ.

ඔබට ජාතියේ ආරක්ෂාවයි!

මීට,
මහින්ද
ජනාධිපති
(හිටපු)

**********

එම්බා පුරවැසිය,

ගිය අවුරුද්දේ මට ටිකක් වැඩියෙන් නින්ද ගියා. නැගිටල බලනකොට අලුත් අවුරුද්දක් ඇවිල්ල. ඒත් මං බය උනේ නෑ. බය නැති අගමැතිවරයෙක් සිටීම රටට හරි ආඩම්බරයක් කියල තමයි ලෝකයේ හැමෝම කියන්නේ. අනුමානයක් නෑ ඔය මහත්තයටත් ආඩම්බර ඇති.

මං රටේ ප්‍රශ්න එක එක ලිහාගෙන ලිහාගෙන ලිහාගෙන යන හැටි දැක්කම මටත් පුදුමයි. තව ඉතිරිවෙලා තියෙන්නේ ප්‍රශ්න කීයද? ඔය ආර්ථික ප්‍රශ්නය වගේ තව සුළු සුළු ප්‍රශ්න කීපයයිනෙ තියෙන්නේ. ඒකත් බාගෙට විසඳලානෙ තියෙන්නේ. දැන් බලන්න බැඳුම්කර වැඩෙන් කීදෙනෙක්ගෙ ආර්ථික ප්‍රශ්න මං විසදුවද?

මගේ ඔලුවෙ තියෙන ලොකු ලොකු අයිඩියා හින්ද මේ දවස් වල හරියට මට නින්ද යන්නෙත් නෑ. ඔය සීගිරිය වගේ ගලක් නිකං තියන්නේ නැතිව කඩල දාල මුහුද පුරවල ඉන්දියාවට පාලමක් හැදුවනම් පට් පට් ගාල අපට ඒගොල්ලො බඩු එවයි. තව ඔය කොලඹ වරාය උනත් ඇමරිකන්කාරයට දුන්නානම් අපිට කන්ඩ බොන්ඩ දීල උන් අපිව හොඳින් බලා ගනියි. පාර්ලිමේන්තුව උනත් චීනට විකුණන්න බැරුවැයෑ හෝටලයක් දාන්ඩ. මන්ත්‍රීවරුන්ට ඉතිං ඉස්කෝලෙක හරි රැස්වෙන්න බැරුවැයෑ.

මේ අවුරුද්දෙත් හිටියා වගේම බය නැතිව ඉවසගෙන ඉන්න පුරවැසියෝ!

මීට
රනිල් බය-නැති
(අගමැති)

**********

සහෝදරයා,

දැං බලන්ඩ පහුගිය දවස් ටිකේ මේ හොරු අල්ලන කෙරුවාව නිසා සහෝදරයාට ලියුමක් එවන්නවත් ඉවරයක් තිබුනෙ නෑ. හොරු අල්ලනවට වඩා වේගයෙන් අළුත් හොරු බිහිවෙනවනේ සහෝදරයා. චීයා කියලා හිතෙනවා නේද සහෝදරයා?

අළුත් අවුරුද්දේ ඉස්ඉස්සල්ලම ඔය සහෝදරයට මං මේ කියන්නේ, 2020 අවුරුද්ද වෙනකොට හොරකම් ඔක්කොම නැති කරල දාල හොරුන්ගේ කටු ගෙයක් හදන්න අපි හිතාගෙන ඉන්නව. අමාරුවෙන් හරි ඔය සහෝදරය අල්ලගෙන හිටියොත් 2020 දි අපේ හාස්කම් බලන්න පුළුවන්.

මීට,
අනුර සහෝදරයා 

2 comments:

  1. පුරවැසියා ගේ ලියුමත් තිබ්බා නම් වැඩේ මල් හතයි.

    ReplyDelete

Blogroll

About